ÜLDINFO TEENUSED SISUKAART KONTAKT kompuuterdiagnostika (Bosch KTS 540 ning mehhaaniline), ostueelne sõiduki diagnostika DIAGNOSTIKA ELEKTRITÖÖD pirnide, kaitsmete vahetus, aku laadimine, süsteemblokkide, ABS, starterite, generaatorite vahetus ja remont TEHNILINE HOOLDUS õlide, vedelike, rihmade, rullikude, küünlade vahetus … mootoriõli vahetuse iseteeninduse veebilehekülg ÕLI24 VEERMIKU REMONT ÕHU- JA KÜTESÜSTEEMI JAHUTUSSÜSTEEMI REMONT klotside, ketaste, amortisaatorite, liigendite, sillade remont PAKIAUTO REMONT kõik teenused on saadaval nii sõiduautodele, kui ka mikrobussidele ja pakiautodele AUTOVARUOSADE MÜÜK varuosade, õlide, vedelike müük. Varuosade ja sõlmede paigaldamine termostaatide vahetus, radiaatorite, otsakute, ventilaatorite  läbipesu/ remont/vahetus vahetus, läbipesu, düüside remont, drosselklappide puhastamine, andurite vahetus AGREGAATREMONT mootori sh diiselmootori remont, samuti transmissiooni, reduktorite remont … käepidemete, klaasipuhastus- süsteemi remont, uksetihendite, kummide vahetus MUUD TÖÖD TÖÖD SÕIDUKI OSTU-MÜÜGI KORRAL ostueelne sõidukite diagnostika, eelarveline remont enne müüki  TUUNIMINE chip-tuuning, turbode tuunimine ECO-T tehnoloogia (uusimad määrdeained, küünlade valimine, süütesüsteemi uuendamine) … LISAVARUSTUSE haakekonksude, „kängururaudade“, parkimisandurite, karterikaitse, signalisatsiooni paigaldamine erinevate osade remondikeevitus- tööd: summutid, põhjad …, sh alumiiniumi keevitamine KEEVITUSTÖÖD DPF FILTRITEGA SEOTUD sundpuhastus ja/või DPF (tahmafiltrite) eemaldamine PAIGALDAMINE TÖÖD REMONT RUS   EST 2012 © RVAE.EE                Pidurivedelikku tuleb vahetada sõiduki tehnohoolduse reglemendis                                                ettenähtud tähtaegadel Pidurivedeliku vahetamine on vajalik, kuna suure hügroskoopsuse tõttu imab see endasse õhuniiskust ning pidurivedelikku koguneb vesi. Mida suurem on veesisaldus, seda madalam on keemistemperatuur, mis omakorda võib põhjustada pidurivedeliku keemist, pidurisilindrite  korrosiooni ning pidurisüsteemi rikkeid. Erineva koostisega (silikoon, polüglükool jne) pidurivedelikke ei tohi omavahel segada. Pidurivedelikku tuleb vahetada sõiduki tehnohoolduse reglemendis ettenähtud tähtaegadel. Päringus tuleb märkida: auto mark, auto mudel, VIN kood (tehasetähis), väljalaskeaasta, võimsus (kW), väbisõit (odomeetri näit). Päringule saadetavas vastuses teeme sulle personaalse pakkumise. Helista +372 56653772, saada kiri  rvae@hot.ee või esita päring.  Sõiduki pidurisüsteemi skeem. Skeemil on näha, et sõiduki pidurisüsteem on töökindel vaid juhul, kui kasutusel on kvaliteetne pidurivedelik. Sõiduohutus ja turvalisus sõltub paljuski  sõiduki pidurisüsteemi toimivusest. Siin ei piisa vaid  piduriklotside ja -ketaste õigeaegsest hooldamisest ja nende kulumisest tingitud vahetamisest. Tähtis on pidurivedelik õigel ajal vahetada. Vt. edasi - miks jahutusvedelik vajab vahetust? - miks süüteküünlad vajavad vahetust? - miks õhu- ja kütusefiltrid vajavad vahetust? - miks GRM rihm vajab vahetust? - miks agregat rihm vajab vahetust?