ÜLDINFO TEENUSED SISUKAART KONTAKT kompuuterdiagnostika (Bosch KTS 540 ning mehhaaniline), ostueelne sõiduki diagnostika DIAGNOSTIKA ELEKTRITÖÖD pirnide, kaitsmete vahetus, aku laadimine, süsteemblokkide, ABS, starterite, generaatorite vahetus ja remont TEHNILINE HOOLDUS õlide, vedelike, rihmade, rullikude, küünlade vahetus … mootoriõli vahetuse iseteeninduse veebilehekülg ÕLI24 VEERMIKU REMONT ÕHU- JA KÜTESÜSTEEMI JAHUTUSSÜSTEEMI REMONT klotside, ketaste, amortisaatorite, liigendite, sillade remont PAKIAUTO REMONT kõik teenused on saadaval nii sõiduautodele, kui ka mikrobussidele ja pakiautodele AUTOVARUOSADE MÜÜK varuosade, õlide, vedelike müük. Varuosade ja sõlmede paigaldamine termostaatide vahetus, radiaatorite, otsakute, ventilaatorite  läbipesu/ remont/vahetus vahetus, läbipesu, düüside remont, drosselklappide puhastamine, andurite vahetus AGREGAATREMONT mootori sh diiselmootori remont, samuti transmissiooni, reduktorite remont … käepidemete, klaasipuhastus- süsteemi remont, uksetihendite, kummide vahetus MUUD TÖÖD TÖÖD SÕIDUKI OSTU-MÜÜGI KORRAL ostueelne sõidukite diagnostika, eelarveline remont enne müüki  TUUNIMINE chip-tuuning, turbode tuunimine ECO-T tehnoloogia (uusimad määrdeained, küünlade valimine, süütesüsteemi uuendamine) … LISAVARUSTUSE haakekonksude, „kängururaudade“, parkimisandurite, karterikaitse, signalisatsiooni paigaldamine erinevate osade remondikeevitus- tööd: summutid, põhjad …, sh alumiiniumi keevitamine KEEVITUSTÖÖD DPF FILTRITEGA SEOTUD sundpuhastus ja/või DPF (tahmafiltrite) eemaldamine PAIGALDAMINE TÖÖD REMONT RUS   EST 2012 © RVAE.EE „Magus paarike” – õhu- ja kütusefiltrid Joonis 1.  Skeemil on näha, kuidas õhk ja  kütus läbides õhu- ja kütusefiltreid, sattuvad mootorisse, moodustades seal mootori tööks vajaliku küttesegu. Õhufilter Õhufiltri ülesandeks on puhastada väliskeskkonnast sisseimetav õhk mustusest ja tolmust, suunata õhk mootorisse ning kindlustada sellega mootori töö. Juhul, kui filter ummistub, silindrisse sisenev õhukogus väheneb, takistades mootori tööks vajaliku õhu ja kütuse segu moodustamist ja pärsides sellega mootori eluiga ja võimsust. Et sellist olukorda vältida ja kindlustada mootori korralik töötamine, tuleb  õhufilter õigeaegselt vahetada. Õhufiltri  vahetamise perioodsus on iga konkreetse sõiduki puhul  tehnohoolduse tingimustes kindlaks määratud ka on seotud auto tööoludega. Joonis 2. Töökorras õhufilter ja ummistunud kasutuskõlbmatu õhufilter (mootori silindrisse sisenev õhukogus ei ole piisav). Kütusefilter Kütusefiltri ülesandeks on eemaldada kütusest vesi, rooste, tolm jm selline mustus, mille mõjul kaob mootoris jõud.  Ummistunud, oma ressursi välja töötanud kütusefilter takistab kütuse etteannet mootorile ning sellega ka mootori tööks vajaliku õhu ja kütuse segu moodustamist. Diiselmootori kütusesüsteem on kütuse suhtes eriti nõudlik, niiskuse suhtes on eriti tundlikud kütuse kõrgrõhupump ja pihustid. Suur niiskusesisaldus muudab madalatel temperatuuridel diislikütuse omadusi. Parafiinid kütuses kristalliseeruvad ning ummistavad filtri, põhjustades sellega kogu kütusesüsteemi rikke. Selleks, et vältida filtri ummistumist ja olukordi, kui mootor ei saa piisavalt kütust, tuleb kütuse filter õigeaegselt välja vahetada. Korras filter ennetab ummistumist ja tagab mootori  parima töövõime. Kütusefiltri  vahetamise perioodsus on iga konkreetse sõiduki puhul tehnohoolduse tingimustes kindlaks määratud ning on seotud auto tööoludega. Joonis 3. Uus, puhas kütusefilter ja ummistunud kasutuskõlbmatu kütusefilter   Vt. edasi - miks jahutusvedelik vajab vahetust? - miks süüteküünlad vajavad vahetust? - miks hammasrihm vajab vahetust? - miks agregat rihm vajab vahetust?