ÜLDINFO TEENUSED SISUKAART KONTAKT kompuuterdiagnostika (Bosch KTS 540 ning mehhaaniline), ostueelne sõiduki diagnostika DIAGNOSTIKA ELEKTRITÖÖD pirnide, kaitsmete vahetus, aku laadimine, süsteemblokkide, ABS, starterite, generaatorite vahetus ja remont TEHNILINE HOOLDUS õlide, vedelike, rihmade, rullikude, küünlade vahetus … mootoriõli vahetuse iseteeninduse veebilehekülg ÕLI24 VEERMIKU REMONT ÕHU- JA KÜTESÜSTEEMI JAHUTUSSÜSTEEMI REMONT klotside, ketaste, amortisaatorite, liigendite, sillade remont PAKIAUTO REMONT kõik teenused on saadaval nii sõiduautodele, kui ka mikrobussidele ja pakiautodele AUTOVARUOSADE MÜÜK varuosade, õlide, vedelike müük. Varuosade ja sõlmede paigaldamine termostaatide vahetus, radiaatorite, otsakute, ventilaatorite  läbipesu/ remont/vahetus vahetus, läbipesu, düüside remont, drosselklappide puhastamine, andurite vahetus AGREGAATREMONT mootori sh diiselmootori remont, samuti transmissiooni, reduktorite remont … käepidemete, klaasipuhastus- süsteemi remont, uksetihendite, kummide vahetus MUUD TÖÖD TÖÖD SÕIDUKI OSTU-MÜÜGI KORRAL ostueelne sõidukite diagnostika, eelarveline remont enne müüki  TUUNIMINE chip-tuuning, turbode tuunimine ECO-T tehnoloogia (uusimad määrdeained, küünlade valimine, süütesüsteemi uuendamine) … LISAVARUSTUSE haakekonksude, „kängururaudade“, parkimisandurite, karterikaitse, signalisatsiooni paigaldamine erinevate osade remondikeevitus- tööd: summutid, põhjad …, sh alumiiniumi keevitamine KEEVITUSTÖÖD DPF FILTRITEGA SEOTUD sundpuhastus ja/või DPF (tahmafiltrite) eemaldamine PAIGALDAMINE TÖÖD REMONT RUS   EST 2012 © RVAE.EE                                                       GJM rihma vahetus Üldjuhul on gaasijaotusmehhanismi hammasrihma (GJM rihma) ülesandeks nukkvõlli pöörlema panemine ja sellega klappide töö juhtimine, samal ajal mootori kolbide ja klappide töö sünkroniseerimine. Paljude automudelite puhul paneb hammasrihm tööle ka erinevaid abiseadmeid, näiteks jahutussüsteemi veepumba. GJM rihma katkemine võib põhjustada mootori rikkeid ning nõuda tõsist ja kulukat remonti. Rikked sageli tekkivad „eelsümptomiteta” ootamatult. GJM rihma vahetus on rihmaga ajamite puhul korraline hooldustoiming. Hammasrihma eluiga on piiratud, kulunud rihm ei täida oma funktsioone ja seda tuleb vahetada õigel ajal, ootamata millal rihm kaotab esialgse tugevuse. Vahetamise perioodsus on sõiduki tehnohoolduse tingimustes kindlaks määratud.  Lugupeetud klient!  Saada päring GJM rihma vahetuse kohta, töö maksumuse ja varuosade hindade kohta. Päringus tuleb märkida: auto mark, auto mudel, VIN kood (tehasetähis), väljalaskeaasta, võimsus (kW), väbisõit (odomeetri näit). Päringule saadetavas vastuses teeme sulle personaalse pakkumise. Helista +372 56653772, saada kiri  rvae@hot.ee või esita päring.  GJM rihma purunemise järel lööb kolb klapid kõveraks, deformeeruvad klapisääred ja siis tuleb plokipea demonteerida ning klapid välja vahetada. Ka võivad puruneda juhtpuksid, mis nõuab plokikaane vahetamist või remonti. Klapipea löögist puruneda võivad ka kolvid ja see nõuab juba mootori kapitaalremonti. Diiselmootoriga sõidukitel GJM rihma katkemise järel puruneb terve rida detaile – tõukurvardad, nukkvõll ja laagrid, deformeeruvad kepsud. Kõige rohkem katkevad GJM rihmad mootori pöörete suurenemisel.  Kui madalatel pööretel purunenud rihma puhul võib vahel pääseda detailide vahetamisega, siis suurel kiirusel katketud rihm toob kaasa nii suuri kahjustusi, et  vajab remonti kõige tähtsam mootori osa – silindrite plokk. Vt. edasi -- miks jahutusvedelik vajab vahetust? - miks süüteküünlad vajavad vahetust? - miks õhu- ja kütusefiltrid vajavad vahetust? - miks agregat rihm vajab vahetust?