ÜLDINFO TEENUSED SISUKAART KONTAKT kompuuterdiagnostika (Bosch KTS 540 ning mehhaaniline), ostueelne sõiduki diagnostika DIAGNOSTIKA ELEKTRITÖÖD pirnide, kaitsmete vahetus, aku laadimine, süsteemblokkide, ABS, starterite, generaatorite vahetus ja remont TEHNILINE HOOLDUS õlide, vedelike, rihmade, rullikude, küünlade vahetus … mootoriõli vahetuse iseteeninduse veebilehekülg ÕLI24 VEERMIKU REMONT ÕHU- JA KÜTESÜSTEEMI JAHUTUSSÜSTEEMI REMONT klotside, ketaste, amortisaatorite, liigendite, sillade remont PAKIAUTO REMONT kõik teenused on saadaval nii sõiduautodele, kui ka mikrobussidele ja pakiautodele AUTOVARUOSADE MÜÜK varuosade, õlide, vedelike müük. Varuosade ja sõlmede paigaldamine termostaatide vahetus, radiaatorite, otsakute, ventilaatorite  läbipesu/ remont/vahetus vahetus, läbipesu, düüside remont, drosselklappide puhastamine, andurite vahetus AGREGAATREMONT mootori sh diiselmootori remont, samuti transmissiooni, reduktorite remont … käepidemete, klaasipuhastus- süsteemi remont, uksetihendite, kummide vahetus MUUD TÖÖD TÖÖD SÕIDUKI OSTU-MÜÜGI KORRAL ostueelne sõidukite diagnostika, eelarveline remont enne müüki  TUUNIMINE chip-tuuning, turbode tuunimine ECO-T tehnoloogia (uusimad määrdeained, küünlade valimine, süütesüsteemi uuendamine) … LISAVARUSTUSE haakekonksude, „kängururaudade“, parkimisandurite, karterikaitse, signalisatsiooni paigaldamine erinevate osade remondikeevitus- tööd: summutid, põhjad …, sh alumiiniumi keevitamine KEEVITUSTÖÖD DPF FILTRITEGA SEOTUD sundpuhastus ja/või DPF (tahmafiltrite) eemaldamine PAIGALDAMINE TÖÖD REMONT RUS   EST 2012 © RVAE.EE      Jahutusvedeliku põhiülesandeks on mootori jahutussüsteemi kaitse külmumise                                  eest talvel ning ülekuumenemise eest suvel Aja jooksul jahutusvedelik kaotab mootori jahutuseks vajalikud omadused, ka halveneb vedeliku korrodeerimisvastane toime. Protsess kiireneb oluliselt, kui jahutussüsteemi sattuvad heitgaasid ja õhk. Seetõttu oluline on regulaarselt jälgida süsteemi jahutusvedeliku võimalikke lekkekohtade osas ja lõdvikute välisilmet. Kontrollida tuleb ka jahutusvedeliku tihedust, mida tuleb mõõta areomeetriga. Jahutusvedeliku taseme langemist võib põhjustada kas leke või vee aurustumine. Leke puhul tuleb jahutusvedelikku juurde valada. Kiiremas korras  tuleb jahutusvedelik vahetada, kui ta on sogane, kallerdub  madalatel temperatuuridel, on värvust muutnud, kui mootori jahutussüsteemi seintel on tekkinud sadestus. Jahutusvedeliku kvaliteedist sõltub sõiduki töökindlus ja sõiduohutus. Joonis 1. Mootori ülekuumenemise tagajärjel väheneb  mootori ressurss   Joonis 2. Jahutusvedeliku külmumise tagajärjel võivad puruneda radiator, lõdvikud, plokk, plokikaas jne.   Joonis 3. Soojusvaheti korrosioon. Vt. edasi - miks jahutusvedelik vajab vahetust? - miks süüteküünlad vajavad vahetust? - miks õhu- ja kütusefiltrid vajavad vahetust? - miks hammasrihm vajab vahetust? - miks agregat rihm vajab vahetust?